Nepřihlášen

Nepřihlášen

Styly

Moderní Výchozí zelená Zelená Šedá Okrová Oranžová Modrá Červená Gaming Freestyle

Zpět na » Ostatní » Zlatý míč za rok 2018 vyhrál Luka Modrić

Ostatní - Zlatý míč za rok 2018 vyhrál Luka Modrić

Zlatý míč za rok 2018 vyhrál Luka Modrić © as.com - Luka Modrić

2

Líbilo se

03.12. - Žádné překvapení se nakonec nekonalo. Jak se v posledních dnech spekulovalo, prestižní anketu Zlatý míč časopisu France Football skutečně vyhrál chorvatský fotbalista Realu Madrid Luka Modrić. Hlasování novinářů odborných periodik celého světa opanoval naprosto suverénně před druhým Cristianem Ronaldem, který anketu vyhrál loni.

Anketu Zlatý míč France Football vyhrál po deseti letech někdo jiný než Cristiano Ronaldo nebo Leo Messi. Zlatou trofej dnes v Paříží převzal jako první chorvatský fotbalista v historii Luka Modrić.

Záložník Realu Madrid měl skvělou sezónu v níž pomohl nejen svému klubu ke třetímu triumfu v Lize mistrů v řadě, ale především překvapivě dotáhl chorvatskou reprezentaci až do finále na světovém šampionátu v Rusku, kde se ale musela sklonit před Francií.

Už v průběhu podzimu byly jeho výkony oceněny triumfy v zářijové anketě evropské federace UEFA a v říjnu pak také v hlasování světové fotbalové federace FIFA The Best.

Triumf v tradičním Zlatém míči tak tudíž není žádným překvapením, ostatně v posední době se v médiích objevovaly zaručené výsledky ankety francouzského časopisu a vždy byl jako vítěz označen Luka Modrić. Ten v celkovém pořadí získal 753 bodů, o 277 více než druhý Cristiano Ronaldo z Juventusu. Bronzový stupínek pak patří Antoinemu Griezmannovi z Atlética Madrid, který získal 414 bodů.

Pětinásobný vítěz Lionel Messi z Barcelony skončil v pořadí až pátý s 280 body, když se před něj dostal mladý útočník PSG Kylian Mbappé, který nasbíral o 67 bodů více.

Kompletní pořadí ankety Zlatý míč 2018:

1. Luka Modrič (Real Madrid)
2. Cristiano Ronaldo (Juventus Turín)
3. Antoine Griezmann (Atlético Madrid)
4. Kylian Mbappé (PSG)
5. Lionel Messi (FC Barcelona)

6. Muhammad Salah (Liverpool), 7. Raphaël Varane (Real Madrid), 8. Eden Hazard (Chelsea), 9. Kevin De Bruyne (Manchester City), 10. Harry Kane (Tottenham), 11. N´Golo Kanté (Chelsea), 12. Neymar (PSG), 13. Luis Suárez (FC Barcelona), 14. Thibaut Courtois (Real Madrid), 15. Paul Pogba (Manchester United), 16. Sergio Agüero (Manchester City), 17. Gareth Bale (Real Madrid) a Karim Benzema (Real Madrid), 19. Roberto Firmino (Liverpool), Ivan Rakitič (FC Barcelona) a Sergio Ramos (Real Madrid), 22. Edinson Cavani (PSG), Sadio Mané (Liverpool) a Marcelo (Real Madrid), 25. Alisson (Liverpool), Mario Mandžukič (Juventus Turín) a Jan Oblak (Atlético Madrid), 28. Diego Godín (Atlético Madrid), 29. Isco (Real Madrid) a Hugo Lloris (Tottenham Hotspur).

Nejlepší fotbalistka: Ada Hegerbergová (Lyon)

Nejlepší fotbalista do 21 let: Kylian Mbappé (PSG)

Kam dál?

Jan Preisler / FotbalPortal.cz

Přidat komentář

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.

Komentáře

k modricovi mam respekt, je to nadprumerny hrac. ale pouze jen nadprumerny. vetsina jeho fanousku to chape, proto argument ze je to hlavne za karieru, ne za tuto sezonu (ano, pulku mel skvelou, ale jen pulku)

z tohoto pohledu by podle me meli ZM dostat tedy i Xavy, Iniesta, Maldiny, Puyol ci muj oblibenec Thierry Henry (vim, hodne hracu z barcy, nejsem fanousek barcy, ale uznavam ty Pany fotbalisty, stejne jako Modrice)

HyperioN
Panyny - 04.12. Odpovědět

Fiasko, ale na to už jsem za ty roky Sneideru, Neuru a dalších zvyklej. Politika nad soudností, ale když to chtěj..

Panyny
dalko - 04.12. Odpovědět

No ja som par krat toho mbappeho videl, ale na ronalda s messi nema. Ma potencial obrovsky nakolko ma len 19rokov, ale zatial top nieje. A griezmana som tiez v atleticu nic prevratne zahrat nevidel.

dalko

jenze luka od MS uz nezahral vubec nic (s griezmannem souhlasim, ten letos nic moc)

jinak pokud to nedostal mbappe, tak lepsi (vcetne MS) mi teda letos prisel ngolo kante, rozhodne prinosnejsi hrac pro tym. a hral tak celou! sezonu..

HyperioN

To je presne to, čo vraví každý, kto Modriča nevidí hrať. To, že teraz nehraje nič je absolútna blbosť, nie je to jeho optimum, ale stále patrí k najlepším z celého týmu. Toľko ľudí sa sťažuje, že ako mu to nejde, no absolútne ho nesledujú.

LukaModric

nevim no, laligu i premier league sleduji uz dost let, pravidelne. videl jsem cca pulku vsech ligovych zapasu barcy i realu. a k prihlednuti k postu zaloznika, mi teda osobne prijde, ze kante hral za celou sezonu lepsi fotbal nez luka. nerikam ze luka hral spatne, ale jsou hraci co hrali lepe a konstantne, viz treba ten kante

HyperioN

vysmech, kdyz uz, mel to byt mbappe. LM pro modrice je fakt jen perezuv vysmech lepsim hracum..

HyperioN

zasluzene...aj ked sa mu poslednej dobe nedari tak si to zasluzi...mal skvely rok a ja proti tomu ze ziskal zlatu loptu nemam ziadne vyhrady...skor naopak..zelal som mu to tak isto jak volakedy xavimu alebo iniestovy..futbal neni len o tom kto kolko golov doklepe... Smajlík 4

cica310584

Ach jo to je sranda s Vámi :D

A) Když vyhrávalo duo Ronaldo/Messi tak tu bylo nablito jak už by to měli dát někomu jinému, jak je to už trapné, že by se měl zohledňovat i týmový úspěch atd. teď když to vyhraje konečně někdo jiný a to Modrič, sympoš, který režíruje už pár let hru baletu (který vyhrál 3x v řadě Ligu mistrl) repre kterou dotáhl do finále MS, tak zase 150 keců. Zavděčit se Vám nejde :)...

Dorynec1981

B) Neberte to tak vážně proboha, vždyť ta anketa je už XX let něco jako Český slavík, čistě marketing a určený průběh - nemá to vlastně žádnou vypovídající hodnotu... Ikdyž já s tím letos problém nemám. Ronaldo a Messi jsou borci o tom žádná ale nemyslím si že sezóna jim 2x sedla. Navíc oba s týmem vyhořeli na MS (kord Messi).

Dorynec1981

Leo Messi v roku 2018:

- najlepší strelec v La Lige
- najlepší strelec v Európe
- najviac asistencií
- najviac gólov z priamych kopov
- najviac vytvorených šancí
- najviac kľúčových prihrávok
- najviac striel do konštrukcie brány
- najviac ocenení pre hráča zápasu v Európe

A nejakým spôsobom to stále nestačí ani na TOP3.

stenly29
COKO - 04.12. Odpovědět

Důležitý je přínos pro hru, kterou stále nikdo nedokáže pořádně rozvést, jen plácání stále dokola o tom samém, místo předložení nějakých fakt. Pokud má borec nejvíc golů, nejvíc asistů a nejvíc vytvořených šancí, tak jak potom hraje hráč, který má větší přínos pro hru? Protože osobně tyhle tři věci považuji za největší přínos.

COKO
Zedman - 04.12. Odpovědět

Tvl netahejte sem ty nesmysly z forcaBarca.... Nejvíc střel do konstrukce brány, to je co za statiku? Jako že je největší babrák, že se nedokáže trefit mezi tři tyče? Nejlepší střelec Evropy, a co průměr na zápas a skladba těch gólů, neopisujte nesmysly 10 letých dětí.

Zedman
Cornero - 04.12. Odpovědět

to je ofensivni stranka hry a fotbal se hraje i na obranu takze pokud je nekdo nepropustna zed kterej do vapna nepusti balon tak ma pro tym stejnej prinos jako hrac kterej dava a pripravuje goly. To jen pro upresneni.

Cornero
Wazz - 04.12. Odpovědět

Smajlík 2 Smajlík 2 Smajlík 13 Smajlík 13 Smajlík 13

Wazz
COKO - 04.12. Odpovědět

O tom bychom se bavili, kdyby Modrič hrál defenzivního záložníka. Od toho tam mají Casemira.

COKO
Cornero - 04.12. Odpovědět

vetsina zalozniku dela i defensivni praci Modrice nevyjimaje a ne jen co se braneni tyce ale i aktivniho napadani coz pomaha k tomu aby tym rychke ziskal mic zpet

Cornero
Eidur - 05.12. Odpovědět

Nejvíc střel do konstrukce brány? Smajlík 3 Tak nějak začínám zjišťovat, co jsou ti Culés vlastně zač Smajlík 3
COKO: Ono přínos pro hru je samozřejmě u každého trochu jiný a musí se přihlédnout na post a dané úkoly na hřišti. Leo má za úkol akce rozjíždět a zakončovat, rozhodně ne bránit. Luka zas má půlku práce v defenzívě a má vyvážet míče, bez ztráty. Což je třeba jeho pro mě nejlepší disciplína.

Eidur
Eidur - 05.12. Odpovědět

Takže přínos pro hru má každý trochu jiný. Musí se přihlédnout i na plnění úkolů jednotlivých hráčů na hřišti. A to si myslím, že Luka plnil do puntíku a ne nadarmo se říkalo, že má Regál nejlepší zálohu světa. Vem si třeba Jorginha, není téměř vidět, ale je neskutečně potřebný pro styl hry, pak přijdou Slepice, zahrají na něj skoro až osobku a naprosto ovládnou střed hřiště.

Eidur

Eidure, tomuhle se říká "boj s větrnými mlýny". Přínos pro hru je pouze a jenom jeden, ten kterej má Messi pro Barcelonu.

NoIscoNoDisco
Wazz - 05.12. Odpovědět

ještě že to hlasování probíhá jen v okruhu sporotvních novinářů ,kteří své práci rozumí a není to na místních kecálcích co by to cpali rok co rok Messimu.. Smajlík 2 Smajlík 2

Wazz

Ze čtveřice C.Ronaldo, Modrič, Mbappe, Griezzman to mohl letos vyhrát kdokoliv. V roce kdy je MS má úspěch na šampionátu největší váhu, proto bych určitě zařadil první pětky ještě zařadil Kanteho, bez něho by galskej kohout nepřešel ani přes Argentinu. Smajlík 1

LampardVIII
dalko - 04.12. Odpovědět

Messi najlepsi strelec v europe, najviac asistencii v europe, po de bruynovi najviac vytvorenych sanci v europe, vyhral spanielsku ligu (a vsetci vieme aku mal na tom vahu), spanielsky pohar, .... a vysledne zhodnotenie jeho roku = piate miesto Smajlík 14

dalko
eldZii - 04.12. Odpovědět

Jojo Smajlík 2 Smajlík 2 To ze jsem fanousek realu tak taky rikam ze tohle je totalni čas fail.. Top3 jasna.. Ja bych ho dal asi na 2.

eldZii
eldZii - 04.12. Odpovědět

Holt zklamal na Ms.. Ale i tak mel byt dost vyse..

eldZii
Wazz - 04.12. Odpovědět

tabulka přesně souhlasí s kvalitou jednotlivých jmenovaných zajména tedy Messiho který krom španělska nikde nic zvláštního nepředvedl..

Wazz
Cornero - 04.12. Odpovědět

Jasne takze prumerny hodnoceni z letosni LM 9,67 z 10,0 neni nic zvlastniho. Z lonsky a letosni LM odehral 11 zapasu z cehoz byl 9x nelepsi hrac zapasu. Ronaldo nejlepsi strelec byl "pouze" 4x muz zapasu a Modric ani jednou..to jen pro porovnani dvou nejlepsich s tim kdo "nic zvlastniho nepredvedl" jak moc byl kdo klicovej hrac pro svoje kluby mimo PD dle jednotlivejch zapasu.

Cornero
Zedman - 04.12. Odpovědět

Ano klíčovým hráčem pro Barcu je, to nikdo nezpochybňuje. Ale pořád jsi jen "jednooký mezi slepými".Po většinou se jednalo o zápasy základní skupiny, až něco předvede v zápase kdy o něco jde, pak motm může být nějaké měřítko. Bohužel to pro Messiho jak všichni víme, není jeho disciplína a není leadrem, který dokáže v těžkých situacích otáčet dění zápasu.

Zedman
Cornero - 04.12. Odpovědět

no hele az bude cekat v utoku co mu vymysli spoulhraci a az mu dostanou balon do vapna nebo do brejku tak to bude asi taky jiny. Pokud ale on je ten kterej na pulce prebira balon rozjizdi vetsinu akci a po nakejch kombinacich je jeste zakoncuje tak rozhodovat kazdej zapas to asi taky nejde cekat. To ze neni leader je jedna vec ale to ze po ofensivni strance dela praci zalozniku a utocniku to je uplne neco jinyho. Uvedomte si ze Barcelona vypadla kvuli jednomu zapasu kterej celej tym naprosto

Cornero

V zápasech s RM o nic nejde? Play off LM, finále LM taky nic? Play off Copy? Nebo někdy ano a někdy ne? MS taky nic? Nebo opět jsme u toho, že MS 2018 bereme v potaz a MS 2014 se nám nehodí? Ale co, žijeme v době plné různého překrucování reality...

P.s. teď nehodnotim play off LM 2017/2018, ale ten paušální názor Zedmana že když o něco jde, tak Messi nehraje. To je totiž jedna z nej blbosti, kterou jsem tady slyšel

FotbalFan
Cornero - 04.12. Odpovědět

zvrtal. Ronaldo sice vyhral LM ale kdyby vsichni z Realu zahrali SF a finale stejne nevyrazne jako on tak zadnej pohar neni a vubec se tu o tomhle nebavime. Jenze Ronaldo mel spluhrace kteri kdyz on nic nezahraje tak to rozhodli za nej (nebo spis golmani souperu) coz je ten rozdil oproti Messimu. A ja se ptam maj se davat individualni oceneni za to ze ma nekdo kvalitnejsi spoluhrace respektive jeho tym lip fungoval a mel vic stesti nebo za to ze je nekdo konstatne lepsi a prospesnejsi fotbalista

Cornero
Zedman - 04.12. Odpovědět

Fotbalfan, tak od tebe jako Cúles nejde nic jiného čekat, kdo nemá klapky na očích vidí. Kam dotáhl Messi svůj tým na MS nebo v LM? Najdi si tady diskuse z léta po zápasech Argentiny a pak se můžeme bavit. Smajlík 7

Zedman
Zedman - 04.12. Odpovědět

Cornero- odceněni pro nejlepšího hráče roku by měl být takový mix všeho, nejen individuálního umění s míčem. Částečně by to mělo být za dobré statistky s přihlédnutím v jakých soutěžích si jich dosáhl, týmové úspěchy protože ty se počítají a tvůj vliv jako hráče na nich, opět s přihlédnutím na důležitost těch trofejí.

Zedman

Vysloveně tým dotáhl (ne jen že byl součástí) k 2. Místu na MS, 2x 2. Místu na kontinentálním mistrovství a 2x k vítězství LM. Jako hráč pak vyhrál další LM, ale tam bych neřekl že tahal tým víc než jiní. Domácí soutěže nepočítám. Takže klapky dolů by jít opravdu měly, ale ne z mých očí.

FotbalFan
Cornero - 04.12. Odpovědět

vubec netrvdim ze maji rozhodovat pouze statsitiky..pokud teda nekdo ve vsech soutezich opravdu vyrazne neprevysuje ostatni. Ale taky jsem proti tomu aby se slepe davalo individualni oceneni za to ze nekdo vyhral s tymem trofeje. Pokud jsou dva hraci herne velice srovnatelni tak pak se muzeme podle tymovejch trofeji rozhodnout ale rict ze Varane vyhral LM a MS a tim padem je to teda nejlepsi def. hrac na svete to je fakt hovadina. Trvam na tom ze ZM by se mel davat za kontinuelni vykon behem..

Cornero
Cornero - 04.12. Odpovědět

roku se zvlastnim prihlednutim na klicove zapasy. Momentalni stav je ale pouze o tom kdo jak zahraje ve vyrazovacich castech LM a repre turnaju a jakej ma jeho tym uspech. Je to dalsi motivace hracu chodit do tymu ktery maj nejvetsi sance na pohary. Nereknou si ze kdyz budou hrat svetove ve svym tymu ze to nekdo oceni..ne reknou si ze aby dostali ZM tak musi jit do klubu kterej muzevyhrat LM

Cornero
Cornero - 04.12. Odpovědět

priklad bych videl v NHL kde je bezpochyby nejvetsi sezonni cil vyhrat Stanley cup ale Hart Trophy pro nejlepsiho hrace rozhodne nevyhravaji pouze hraci kteri SC vyhrali nebo byli ve finale. Casto to jsou hraci kteri vypadli v prvnim kole play-off jednoduse proto ze SC je tymova trofej a HT je individulani coz je proste potreba odlisovat

Cornero
F4BRE - 04.12. Odpovědět

Lidi už si nejspíš zvykli na to, co Leo předvádí na hřišti a už to nevidí jako nic speciálního Smajlík 13

F4BRE
eldZii - 04.12. Odpovědět

Jojo s tim souhlasim.. Chteli mozna i zmenu po tech letech.. Jako kdyby si Luka udrzel vykonnost z jara a ms tak jsem rikal ze letos si to zaslouzi hodne jako tehdy Iniesta.. Tim ze podzim nebyl slavnej mel to spis dostat asi Ronaldo Messi asi druhej Modric druhej nebo treti spis..aspon tak to vidim ja..

eldZii
COKO - 04.12. Odpovědět

Je to tak, udělat Benzema sezonu jako Messi tak má ZM Smajlík 2

COKO

Spíš než o změnu jde o to, co jsem tu psal před nějakým časem, a vlastně už před více než rokem. Jde o to, aby CR a Messi skončili s počtem ZM nastejno, aby ani jeden nebyl dotčený. Politika

FotbalFan
eldZii - 04.12. Odpovědět

Taky mozny ale myslim si ze messi jeste nejaky urve.. Ronaldo mozna taky, pristi rok se to vrati k nim zase asi.. Aspon jeste na nejaky rok

eldZii

Sračka roku je na světě a neúcta k fotbalovému umu Messiho...nevím podle jakých kritérií se to letos udělovalo,ale určitě Modrič více,jak 3 místo si nezaslouží...první 2 místa jsou jasná...

RoyKeane
Wazz - 04.12. Odpovědět

anketa je fraška ,kde je jako Fellaini?! Smajlík 14

Wazz

"I swear if Modric leaves Madrid, Ramos will be the best in the world next year" Florentino Papa Peres

vl4dc3v3sm1ru

"Pochcal jsem se do kalhot" - Vladcevesmiru

LukaModric

Přeju mu to.

Messi777

Všichni normálně myslící lidé ví,že jsou to stejné howna jako zlatý slavík. Spousta skvělých legend ho nevyhrálá a nevyhraje.Ronaldo,ač ho nesnáším je prostě dříč a uznávám ho. Messi je jeden z nejlepších fotbalistů všech dob. Tohle je zkurwena taktika a ovlivňování ze strany nejlepší sázkové kancelářé zvané UEFA-FIFA cartelu.

OVKlobasa

Zrazu je Ronaldo dříč že jo? Seriete si do huby všetci

LukaModric

To někdy někdo zpochybňoval, že je dříč?

FotbalFan

Slovem dříč, jsem myslel,že si celou kariéru vydřel v posilovně a trénuje jak zběsilý..Tak tu ze sebe nerob ,,chuya,,

OVKlobasa

Si robíš srandu zo mňa? Keby to vyhral Ronaldo tak tu zase je od vás plno sprostých rečí a nepovedz, že nie, lebo by to bolo mega pokrytectvo.

LukaModric
Wazz - 04.12. Odpovědět

Luka ted si představ co tady nastane ,až to za rok vyhraje Ramos... Smajlík 2 Smajlík 2

Wazz
Cornero - 04.12. Odpovědět

oni myslej dric v tom smyslu ze na sobe furt pracuje. Ted relativne hraje i pro tym. Kdyz byl v Realu tak to na hristi fakt tymovej dric nebyl..slo mu jen o to davat goly a co se deje kolem mu bylo fuk. Ted hraje trochu vic jak v United i kdyz tam byl jeste vic zatazenej a rozjizdel akce klidne od pulky ale oproti Realu se fakt snazi hrat pro tym

Cornero

Noo myslím, že to by bola posledná kvapka a Katalánsko by sa odtrhlo od Španielska a vyhlásilo nezávislosť, keby to vyhral Ramos Smajlík 2 Smajlík 2

LukaModric

luka, ruku na srdce (neresim ronalda ani messiho), ale myslis ze za cely rok byl treba mbappe horsi hrac nez modric?

HyperioN

Ale ja tu absolútne neriešim, kto je od koho lepší a podobne. Je jasné, že Modrič zlatú loptu nemal vyhrať, no je to až taká tragédia, výsmech futbalu a ostuda, že sa nad tým budeme rozčuľovať a hádať sa do krvi o vlastnej pravde? Nie je to prvá trofej v nesprávnych rukách, ale ľudia z toho šalejú, až ich ide rozdrapiť. Nemôžeme sa zastaviť a prejaviť trochu rešpektu? Miesto toho radšej vymyslime tisíc ciest ako Modriča zdiskreditovať, ale pritom sa zabúda na to, že on si tú trofej neodovzdal.

LukaModric
Cornero - 04.12. Odpovědět

myslim ze zdiskreditovat Modrice nechce nikdo. Jen je to takovej extremismus od zdi ke zdi "oni mu dali cenu kterou si nezaslouzil tak musime ukazat proc si ji nezaslouzil a ukazem to v extremu" no a ty zase to jedes na tu druhou stranu. Jako rekneme si na rovinu fotbalove za celej rok proste ne. Prvni polovina dobry ted proste horsi. Tady nekdo psal ze Messi neni vudce a neumi ve vypjatejch chvilich ovlivnit hru. Real mel letos na podzim velice hodne vypjatejch zapasu

Cornero
Cornero - 04.12. Odpovědět

a Modric v nich neovlivinil vubec nic protoze proste ze stredu hriste se toho bez pomoci spoluhracu ovlivnit moc neda. Stejne jako nikde jinde..i ten utocnik kdyz mu nedas balon k vapnu tak muze bejt sebevetsi zabijak a nic nerozhodne

Cornero

Nesouhlasim. V tom úspěšným a daleko vypjatějším období, než je teď, Modrič exceloval a na svým postu neměl konkurenci. V záloze Realu nenahraditelnej a v záloze CRO taky. Vzešel z toho třetí titul LM a stříbro na MS. Konstantní výkonnost, až do teď. Stejně tak se dá potom zhodnotit Messi. V Barceloně super, ikdyž vyhráli "jen" LL a CdR, ale na MS provar.

NoIscoNoDisco

*až do teď - myšleno do podzima, ne do zisku ZM.

NoIscoNoDisco

A je to zase a pořád dokola. Dokud se nenastaví nějaký bodování a tomu na míru ušitý koeficienty, tak prostě nemůžeme týmový úspěchy hodit stranou a v týhle anketě k nim nepřihlížet. 17/18 - nejlepší Real -> v Realu nejlepší CR a Modrič -> lidi vybrali Modriče. Nazdar.
Objevujou se tu hlášky, že to dostal za celoživotní dílo. Proč ne? Podle zdejších odborníků by měl za celoživotní dílo dostávat všechna ocenění Messi, i po smrti.

NoIscoNoDisco

Herně provar???? Nebo týmově provar?? Já mít takový provar, že nezkazim snad jedinou nahrávku, tak si piskam:-)))) vyčítat se snad dá jen ta penalta, jinak ani písmenko.

FotbalFan

Jo ještě lze vyčítat to, že není žádný hecíř, to ano a s tím souhlasím;-)

FotbalFan

Přeber si to, jak chceš Smajlík 7

NoIscoNoDisco
COKO - 04.12. Odpovědět

Tak nějak mi to přijde, jako hodně velká snaha o to, aby Ronaldo a Messi to už nevyhráli a předalo se to někomu jinému, jinak to nevidím. Byl to hodně velký hype. Další velké pokrytectví je, že Luka vyhraje Best i ZM, ale v ženské kategorii jsou držitelem jiné fotbalistky, super logika.

COKO

ale jo, jeden Ronaldův míč měl vyhrát on, tento rok sice ne ale v součtu good... stejně tak jeden Messiho měl mít Iniesta/Xavi... ale letos bych před Modričem viděl dva frantíky , Ronalda i Messiho

Vincent12
eldZii - 04.12. Odpovědět

Ten druhej frantik je kdo prosim? Na mbappem se asi shodneme.. Dal?

eldZii
Wazz - 04.12. Odpovědět

Griezmann?

Wazz
eldZii - 04.12. Odpovědět

Za co?

eldZii

Co benzema? Francie vyhrála MS, benzema vyhrál ligu Mistrů a navíc je to imigrant takže by to bylo společensky korektní. Gólů a asistenci dal taky víc jak modric. Peres to nepromyslel

vl4dc3v3sm1ru

Jo nebo ne

NoIscoNoDisco
dalko - 04.12. Odpovědět

Ty dilino, ved benzema nebol na ms Smajlík 3

dalko

Jo nebo ne ? :D skoro som zomrel :D

LukaModric
Eidur - 04.12. Odpovědět

NDR vládne.
Dalko nebuď debil, nevidíš tam tu ironii?

Eidur
Wazz - 04.12. Odpovědět

Smajlík 3 Smajlík 3

Wazz
Wazz - 04.12. Odpovědět

dalko dnes soutěží o top trotla diskuse nech ho..má veký ambice

Wazz

Ač nerad tak souhlasím s vítězem ale ten zbytek je dobrý fór Messi až na pátém místě wtf? Smajlík 11

MESSIFCB

Je možné že tam není Lewa? a je tam Benzema který dal tak třetinu golů? Smajlík 2 Od 1.místo totální blbost. Luka za výkony ani omylem,ale aspon to je celkem sympaták..

Thiago_A

Gratulujem Lukovi, pre mňa nikdy nebol lepší hráč ako on, aj keď všetci vieme, že existujú lepší hráči ako on.

LukaModric
COKO - 03.12. Odpovědět

Rád se mrknu na jeho individuality v následujících zápasech, když vyhrál tu trofej za nejlepší individualní výkony.

COKO

Butthurt hejže? Kým nevyhrá Messi nad ktorým si môžete všetci honiť tak nikto z vás nebude spokojný že?

LukaModric
JanekCZ - 03.12. Odpovědět

Bohužel je to stejné jako loni. Ronaldo měl nejhorší podzim v jeho kariéře a stejně to dali jemu. Zlatý míč už není o individualitě ale o týmových výkonech. Ale tak gratuluju co nám zbývá.

JanekCZ
COKO - 04.12. Odpovědět

Luka: ale jakýpak hate? Prostě se v nadcházejících zápasech mrknu, jak Modrič hraje. Schválně, jestli ten Real dokáže tahat jako jiní záložníci své týmy, kteří to dříve vyhráli (porovnávat ho s Ronaldem a Messim by bylo dost neuctivé).

COKO

Porovnávať ho s Ronaldom a Messim by bolo hlavne sprosté a nie neúctivé, keďže hrajú totálne iné úlohy v tíme. A teraz si vlastne priznal, že si Modriča doteraz nesledoval a toto mám rád, keď je niekto presvedčený o tom, ako hraje túto jeseň aj zimu hovno, no súdi tak len z výsledkov celého tímu. Bravo

LukaModric
COKO - 04.12. Odpovědět

Španělskou ligu sleduji pravidelně, tím že ho budu sledovat jsem myslel to, že se na něj mnohem více zaměřím Smajlík 7

COKO
CPuyol - 03.12. Odpovědět

Ubohost... Smajlík 12

CPuyol

Je jasné že žiaden fanúšik Barceliny nebude rád, keď vyhraje hráč Realu, ale toto je komentär hodný debila.

LukaModric
CPuyol - 03.12. Odpovědět

Debil si maximálně tak ty, pokud si myslíš, že je to takhle spravedlivý. Smajlík 7

CPuyol

Len ťa ľutujem že máš takého skvelého hráča na profilovke, ale máš mozog dementa.

LukaModric
CPuyol - 03.12. Odpovědět

Je vtipný, že mě tu urážíš, ale hloupě tu píšeš především ty. Dál na tebe nebudu reagovat, ahoj.

CPuyol

Je mi to jedno, si fanúšik Barcy takže budeš urážať hocijakého hráča Realu, čo je vaša postihnutosť. Dement zostane demntom, keby si mal aspoň kúsok rešpektu k Modričovi, ktorý si túto trofej sám nevybral, tak by si ho neurážal, ale si dement, tak zostaneš Barcelonským dementom.

LukaModric
CPuyol - 03.12. Odpovědět

No, tak přeci jen naposled zareaguju, tohle mi prostě nedá... Jen mi prosím řekni, kde jsem urazil Modriče..? Ubohostí jsem nazval tu cenu, ne Luku. Luka je pán, ale holt není nejlepší na světě.

CPuyol

Nie je najlepší na svete, ale zaslúži si rešpekt, aký si zaslúži Iniesta, Xavi a veľa ďalších hráčov barcy.., nie je to žiadna úbohosť, ako si to nazval.

LukaModric
CPuyol - 03.12. Odpovědět

Respekt k Lukovi mám obrovskej, takže to nepřekrucuj.Ale to prostě není důvod, aby vyhrál cenu pro nejlepšího hráče 2018. Špatně jsi mě pochopil...

CPuyol
COKO - 04.12. Odpovědět

Respekt který si zasloužil Xavi a Iniesta...no nevím. Ke vší uctě k Lukovi, tihle dva byli jediní svého druhu a ten míč získat měli a bylo by to dost oprávněný, protože určovali tempo jak Barcy tak celé repre. Když se na to podíváš z hlediska individuality, tak Luka v ničem nevyčníval (asisty, goly, přihrávky, motm, prostě nic). Takže tohle vítězsví je pro mě asi větší blbost než Owen.

COKO

Jasné Luka nevyčnieval v ničom, ale aj tak vyhral 3x za sebou Ligu majstrov, čo je vlastne nič, že? Dokázali to s ním aj iní hráči, ale je také ťažké priznať si, že je jeden z najlepších hráčov Realu Madrid? Prečo by mal byť urážaný a podceňovaný len za to, že si tú cenu sám nevybral? Ja veľmi rád priznám že zlatú loptu mal vyhrať Iniesta alebo Xavi, ale to by znamenalo, že by ju nevyhral Messi, tak asi to je ten problém pre fandov Barcy.

LukaModric

Mali by ste sa pozrieť na to, že Luka hraje za priemerné Chorvátsko, ktoré sa dostalo do finále úplne nečakane, nie ako Argentína alebo Francúzsko, ktoré bolo medzi favoritmi (nikto z nás nemôže za to, že Argentína bola slabá ako čaj a Messi s ňou).

LukaModric

A COKO je celkom sranda že Barca Fans poukazujú na prínos hry na úkor štatistík, ale zrazu ide o štatistiky. Modrič hraje kľúčovú rolu pre celý Real Madrid a kto si to nemyslí je buď hejter alebo Real sleduje len na Flashscore.

LukaModric

Luka : není nad to se zasmát po ránu Smajlík 3 Smajlík 3

FotbalFan
eldZii - 04.12. Odpovědět

Coko wake up.. X let na modricovi stoji real a jeho hra a v tom byl zlaty hattrick ligy mistru, souteze ktery zadny jiny tyn ani neobhajil.. Takze se zamysli priste nez budes neco porovnavat.. A chorvatska repre stoji hlavne na nem taky.. Nechci snizovat vubec kvality Xaviho nebo Iniesty ale Modric je na tom podobne.. Jen ma vic stesti v tom ze to dostal... Ackoliv podzim vazne slavny nema.. Jaro a ms byl uzasnej..

eldZii
eldZii - 04.12. Odpovědět

A kdyz jsme u toho jestli Xavi nebo Iniesta tak za me jednoznacne Iniesta tehdy.. Ale to by to tehdy nesmyslne nesmel dostat prave Messi.. A jak zminuje Luka je vazne usmevne jak jeden rok hajite prinos hry (Messi) nez statistiky a to se bavime vicemene u utocniku a pak letos u cistokrevneho stredniho zaloznika na kterym stoji cela hra se tu ohanite statistikama.. Jinak messi mel byt minimalne 3 o tom zadna a prijde mi to vazne jako urazka jak v best tak ted..

eldZii

Tak v přínose pro hru je to snad evidentní taky, nebo máš šedý zákal? Smajlík 7 Modřic je sympatický hráč. Moc. Hrát fotbal umí taky. Ale že bych si před ním po této sezoně sednul na zadek z jeho INDIVIDUÁLNÍCH výkonů, to teda vůbec. A cítí to asi každý, včetně jeho skalních fandů, což je vidět z toho, že se jediným argumentem stává to, že si to za kariéru zasloužil. V takovém případě jsem pro, aby se příští cena dala dodatečně Maldinimu, protože si to taky zasloužil.

FotbalFan
eldZii - 04.12. Odpovědět

Ja ale neargumentuju tim ze si to za karieru zaslouzil.. Jen podotykam ze x let na nem stoji hra realu a to ze jako hodne moc jen si to malokdo uvedomuje.. To byla narazka na coka kdyz zminoval xaviho s iniestou.. Tenhle rkk jakk jaro a ms byl dominantni a jako ze jo.. Podzim uz ne.. Proto bych ja osobne spis dal bohuzel na 3. Prvniho asi letos ronalda a druheho messiho.. Doufal jsem ze bude hrat jako na jare a na ms a nebylo by o cem..

eldZii
eldZii - 04.12. Odpovědět

Suma sumarum ma modric proste i stesti.. Po x letech asi hlasujici chteli zmenu.. Messiho vyjimecnost berou jako samozrejmost atd.. Tech faktoru je vic co Modricovi nahralo do karet..

eldZii

Já osobně si myslím, že jediný, kdo individuálně mohl pomýšlet na vítězství, kromě Messiho, je Salah. Ronaldo v Juve pookřál a opravdu se tam hodně snaží, ikdyž samozřejmě Juve v Itálii je jako PSG ve Francii. Ale nejde právě jen o góly, opravdu můžu po x letech říct, že se mi líbí jak hraje. Ale Salah měl individuálně naprosto mimořádnou sezónu, pokud to měl vyhrál někdo ,,politicky korektní,, tak jedině on. Griezmann je směšný z top 3 asi nejvíc. Škoda že to nevyhrál ten Varane

FotbalFan

Takhle to organizátoři hodně ochudili. Když už měla být sranda, tak pořádná.

FotbalFan
eldZii - 04.12. Odpovědět

Griezmann je totalne mimo.. Kdyz uz tak Mbappe.. Absolutne nechapu co dela v top3 a ani v top5 bych ho nepochopil.. V atletiku nic a na ms totalne ve stinu Mbappeho.. Nic dve penalty a jeden primak po kiksu golmana.. Salah kdyz to beres za rok jako mas brat tak taky jen jaro bez Ms..

eldZii
eldZii - 04.12. Odpovědět

Takze to Modric hral lip celkove.. Salah byl supr ale jen na jare.. Ms vyhorel a podzim taky slabota..

eldZii

Jsem rád, že se tu shodujete na tom, co jsem psal už před nějakou dobou. COKO mě opět přesvědčil o svých myšlenkových pochodech.

NoIscoNoDisco

Těžko říct jak se to hodnotí. Dříve se vyhlašovalo v lednu, hlasovani bylo po podzimu, bylo to za kalendářní rok. Teď se hlasování posunulo o hodně dřív a 3.12. už je show s představením vítěze. Už to samo o sobě napovídá, že to za kalendářní rok být nemůže, i kdyby to tak v pravidlech 100x měli. A druhá věc ještě je, jak to hodnotí samotní hlasující, iluze o nich bych si nedělal

FotbalFan
Eidur - 04.12. Odpovědět

Tak první se tu budeme ohánět přínosem pro hru, ale když se to nehodí, zaměříme se na statistiky. Smajlík 2 COKO ty jsi fakt LOL.
Jinak Salah si myslím, že má i velmi slušný podzim, 7 plus 2 za 14 zápasů. MS byl po zranění a měl za zády Egyptské hráče! Osobně bych to dal jemu, zaslouší si to podle mě nejvíc. Pak bych nechal klidně Messiho, Modriče a pak CRko.

Eidur

Tu to proste funguje tak, že dokým nevyhraje Messi, tak je zlatá lopta fraška a ten, kto ju dostal, je obyčajný priemerný hráč (ako teraz Modrič a predtým aj Ronaldo, ktorý tu je teraz zrazu obhajovaný, no minulý rok sa tu šli ľudia rozdrapiť od hnevu, keď dostal ZM práve on). Zrejme to mal tento rok vyhrať Messi, no to neznamená, že Modrič je obyčajný záložník, ktorý nič neznamená.

LukaModric
COKO - 04.12. Odpovědět

Jaký je teda jeho přínos pro hru? Vždyť ani procento přihrávek nemá nejlepší, tak já vůbec nevím o čem se tu bavíme. A opravdu chcete srovnávat Chorvatsko, kde neméně stejný podíl na výsledku má Rakitič, Perišič a Mandžukič? Tam prostě Chorvati zamakali jako celkek, stejně jako Němci 2014 a nikdo necpal Schweinsteigerovi ZM. Takže jaký je ten přínos? Průměrné hodnocení 6.80, žadné asisty, vytvořené šance ani procento přihrávek...tak v čem tkví práce založníka?

COKO
COKO - 04.12. Odpovědět

Jako sorry, ale děláte tady z něj Nedvěda, ale tomu nesahá ani po pás. A hlavně teda se jedná o trofej pro nejlepšího fotbalistu světa, ne pro neúspěšnějšího, tohle slovičkaření je si myslím zrovna dost důležité u téhle trofeje.

COKO
COKO - 04.12. Odpovědět

Ještě mě dost pobavilo to přirovnání k Xavimu a Iniestovi, kteří dirigovali celou zálohu a na jejich přihrávkach a akcích stála tiki taka, kde Španělé vyloženě všechny válcovali a měli míč stále na kopačkách. Vážně tu budeme porovnávat Chorvaty, kteří ty soupeře nijak zlvášť nepřehrávali a došli po několika penaltách a prodlouženích do finále a Modrič ani Rakitič nijak zvlášť neurčovali drtící tempo Chorvatů? Opravdu, hodně mimo přirovnání.

COKO

To je dobře COKO, že se tu oháníš statistikama.

NoIscoNoDisco

Coko, 6.8 má za celú sezónu? Navyše tieto ratingy sú úplne debilné, no schválne, aký mal rating Messi na MS? Aha, myslel som si. A predtým než začneš písať, že Modrič nemá asisty, tak si pozri jeho posledné zápasy, lebo ja sám si pamätám len dve prihrávky na gól v jeho posledných piatich zápasoch, čo ma len utvrdzuje v tom, že nepozeráš žiadne zápasy Realu a Chorvátska, no hubu si na Modriča otváraš ako nikto iný.

LukaModric
Zedman - 04.12. Odpovědět

Divím se ti že se tu vzrušuješ, COKO je zakomplexovaný Cúles, který otáčí argumenty jak potřebuje, klasický cirkus styl. Tváří se jako odborník, ale nejednou tu byl nachytaný na hruškách a usvědčen z jeho neznalosti.

Zedman
COKO - 04.12. Odpovědět

Luka: píšeš o hodnocení za celou sezonu, ale asisty napíšeš za posledních 5 zápasu. Bohužel hodnocení Luky dohledáš pouze od MS, ne od druhé poloviny minulé sezony. Nikomu tu nenadávám, na nikoho neplivu. Zkrátka když si řekneš nejlepší hráč na světě tak s nadsázkou nikoho nenapadle Modrič a o to v celé té konverzaci kráčí. Pokud se oháníte přínosem pro hru, tak ani tam Luka není nejlepší. Každopádně je to můj názor, v pořádku že nesouhlasíte. Ale bavím se s vámi slušně, prosím o totéž Smajlík 7

COKO
COKO - 04.12. Odpovědět

Isco: ono je lepší se opřít alespoň o něco, než se hrdě bít do prsou za svou pravdu, která je dost zvláštní...

COKO

COKO nikto tu nikomu necpe, že Modrič je najlepší na svete. Tie assisty za posledných 5 zápasov som použil len ako príklad, že Modriča nesleduješ, no vyjadrenia tu máš dosť silné. Sám som xy povedal, že ZM si zaslúži Messi, ale čo dokážete vytiahnuť, aby ste Modriča zdiskreditovali, tak nad tým sa mi mozog zastavuje. Zo všetkou slušnosťou

LukaModric
COKO - 04.12. Odpovědět

Luka: ale já tu přece nepíšu nikde, že Luka je špatný. Jen, že podle mého není nejlepší. On a Kroos jsou nosné sloupy Realu. Ale proboha on ten Real sám nedotáhl k LM. Být tomu tak, tak má více MOTM, což je si myslím více méně objektivní vyhodnocení zápasu. Nemyslím si, že by to z jeho strany byl takový výkon jako předvedl Sneijder nebo Iniesta, kteří na míč nedosáhli. A to byly opravdu výkony, kde jich bylo plné hříště a jen sis s otevřenou hubou říkal wow.

COKO
COKO - 04.12. Odpovědět

A to že tu dávám statistiky. O co jiného se mám opřít? Myslím si, že základní statistika jako procento přihrávek, asistence nebo vytvořené šance vypovídají o tom, jak ten záložník na tom je a jaký má opravdu přínos. A jestli i tuhle statistiku má lepší utočník, tak tady zkrátka není o čem diskutovat.

COKO
Cornero - 04.12. Odpovědět

musim se COKA zastat co se tyce zamysleni nad tim jestli hrac kterej v LM ani jednou neni nejlepsi na hristi tak jestli by to u nej mel byt nejaky zasadni argument pro to aby dostal cenu pro nejlepsiho hrace. Stejne jsem nedavno resil zda stoper Varane je vhodny do top3 kdyz neni ani nejlepsi hrac sveho tymu ani nejlepsi hrac na sve pozici celosvetove- Opakovane jsem psal ze Modricovi ci Salahovi ZM ano pokud by na podzim hrali jako na jare ale forma obou sla dolu

Cornero
Cornero - 04.12. Odpovědět

nechci znevazovat hru Modrice. Je to jeden z klicovejch hracu Realu a cenu jsem mu po MS pral ale cena se snad dava za cely rok a nevim proc by se mela davat predevsim za kolektivni trofeje..u Griezmanna jeste za druhoradou trofej EL o kterou top tymy hrajici LM ani nemuzou hrat. A Griezmann je opet hrac kterymu fandim ale mel dle meho individualne lepsi sezony a nevim proc by mel byt ted lepsi jen protoze jeho tymum se darilo

Cornero

Chcel som sa už na túto diskusiu vykašľať, no nedalo mi to.
MOTM je úplna hovadina,naozaj ste takí naivní, že si myslíte, že by Modrič dostal MOTM, keď s ním sú na ihrisku takí hráči ako Ronaldo, Ramos a Marcelo, ktorí majú oveľa väčšiu popularitu? Vezmime si en neďeľňajší zápas Liverpool - Everton, Alisson bol jednoznačne najlepší hráč na ihrisku, pochytal veľa striel, no MOTM vyhral Origi za jeho haluzný gól, ktorý dal skôr Pickford sám sebe. Ešte stále si myslíte, že MOTM má zmysel?

LukaModric
Zedman - 04.12. Odpovědět

Přesně tak MOTM je statistika pro statistiku, která se častěji uděluje podle popularity, parádičky na hřišti, vstřeleného gólů než podle skutečného přínosu pro hru. Zakládat na tak chabém údaji celou argumentaci je čirý populismus.

Zedman
Cornero - 04.12. Odpovědět

pokud je to o popularite proc Ronaldo za lonskou LM kdy dal 15 golu byl "pouze" 4x MotM? Protoze ti kdo to vyhodnotili doklepnuti do prazdny neberou jako duvod pro vyhlaseni MotM. Nerikam ze to je vsehospasny ale podivat se na kazdej zapas zvlast, kolik kdo vytvoril sanci, kolik toho vybojoval, ubranil, kolik dal presnych prihravek golu asistenci to je to o co se mi jedna. At konec roku neni o tom ze si sednem a vytahnem kdo dal kolik golu a kolik kdo vyhral trofeji a podle toho mu dame cenu

Cornero
Cornero - 04.12. Odpovědět

ale at je se bere v potaz to kdo jak hral na zacatku hlasovaciho obdobi a na konci protoze to priznejme si vsichni tezce ignoruji..podzim naprosto nikoho nezajima stejne tak leden a unor pritom to rozhoduje o lize

Cornero

k modricovi mam respekt, je to nadprumerny hrac. ale pouze jen nadprumerny. vetsina jeho fanousku to chape, proto argument ze je to hlavne za karieru, ne za tuto sezonu (ano, pulku mel skvelou, ale jen pulku)

z tohoto pohledu by podle me meli ZM dostat tedy i Xavy, Iniesta, Maldiny, Puyol ci muj oblibenec Thierry Henry (vim, hodne hracu z barcy, nejsem fanousek barcy, ale uznavam ty Pany fotbalisty, stejne jako Modrice)

HyperioN

ako ten Benzema to je zosmiešnenie tejto súťaže ako nechápem ako niekto kto má iq nad 20 ho mohol dať pred Dybalu Icardiho atd.. Jasné a Messi piaty je tiež výsmech podla mňa to zase malo byť medzi ním Ronaldom obaja zase boli neuveritelný (ja by som to dal Ronaldovi ale aj preto ,že som heho fanúšik) proste fakt nechápem že Messiho dali až piateho to je výsmech futbalu

bibo66661
eldZii - 04.12. Odpovědět

Souhlas

eldZii
Reklama
Související odkazy
Reklama
Nejnovější články